I can't pay my rent but I'm fucking gorgeous.


Upload image



Hello les loulous ♥.

Désolée de cette absence de début de vacances, mais comme certains le savent j'étais donc à Paris, notamment pour le concert de Lady Gaga. & Je peux dire que je me suis éclater, franchement. Le show était extraordinaire, & la première partie avec les Semi Precious Weapons juste inoubliable, tout comme la séance de dédicace de ces derniers après le concert. Ceux qui me suivent sur mon FB personnel le savent déjà, mais je m'en fiche, je le redis, JUSTIN M'A FAIT LA BISE, M'A REGARDE DANS LES YEUX & M'A DIT QUE J'ÉTAIS BELLE. Voilà, le moment hystérico-niais de cet article est passé ; ça, c'est fait.


Hello sweethearts ♥.

I'm so sorry for the bad updates since last week, but as some of you known I went to Paris, especilly for Lady Gaga's show. & I can say that I lived one of the night of my life, seriously. She rocks, & her concert was amazing, as the Semi Precious Weapons, the band who make the first part of the concert. They did a CD signing at the end of the show, & it was unbelievable. JUSTIN KISSED ME, LOOKED ME IN THE EYES & TOLD ME I WAS BEAUTIFUL. Well, ok, this was the hysteric moment of this article ; done.


Pour cet article, donc, des photos de Paris, mais aussi ... Des photos de mon Bal de fin d'année, avec ma robe chérie d'amour :D.


Now, some photos of my Paris trip & also ... The photos of my prom with my lovely dress :D.


Let's go ? 


 Upload image

Upload image

Upload image
Upload image
A chocolate muffin w/ a Mocha praliné for my BF Anna !

Upload image
A part of cookie & cream cake w/ a Mocha praliné for me !

Upload image
See the snow in Paris was awesome.

Upload image
Anna, opening the X-Mas presents I offered her.

Upload image
Upload image
Upload image
Upload image
Upload image
The beautiful merry-go-roud at Paris-Bercy, near Lady Gaga's concert place.

Upload image
The autographs of the members of Semi Precious Weapons ♥♥♥.

J'aurais pu vous faire un street style sur les Champs Elysées, mais j'ai eu trop la flemme, désolée x').
J'ai pu aller y voir le nouveau H&M ( ouais, bon, ok, " nouveau " depuis Octobre quoi, lol ), & pour info' la collection Lanvin est toujours disponible, il reste pleins de robes encore ;').


& Maintenant, les photos du Bal & ma tenue ^_^.

& Now, the photos of the prom & my outfit ^_^.


Upload image
Upload image
Upload image
Upload image
Upload image
Upload image

Upload image
Upload image
Upload image
Upload image
Upload image

Dress : NafNaf, shoes : VetAffaires, Necklace : Bijoux Brigitte.

Upload image
Upload image

Ma robe est juste, sdklsjdkldjsqlkjq. Je l'aime, je l'aime, je l'aime.
& Comme pour le Bal de l'année dernière, j'ai trouvée ma précieuse chez Naf Naf !
Mon collant rend un peu bizarre sur les photos, à cause du flash, normalement ils sont couleur chair. & J'ai l'impression d'être un peu petite, aussi. Alors que ces talons sont les plus grands que j'ai, " des chaussures de Lady Gaga " comme disent mes amis x'). Bref, eux aussi je les adore.

My dress is just, sqdkjsqdklsjkdljq. I love her, I love her, I love her.
I found my precious at NafNaf ( like for the last prom, ahah ).
My tights look weird because of the flash, they're normally the same colour of my skin. & I feel like I'm a little bit small on those pics, although I'm wearing my highest shoes ( " Lady Gaga's shoes " as my friends say, LOL ). Well, I love those shoes so much too.


& VOILI-VOILOU, c'est tout pour aujourd'hui !
J'essaie de vous faire une petite vidéo rapidement, que vous pourrez retrouvez sur ma chaîne You Tube ;'D. ( D'ailleurs, merci aux abonnées, vous êtes des amours ! ).

Demain soir c'est le Réveillon de Noël, & j'espère que tout le monde y sera heureux. Une pensée pour ceux qui n'ont malheureusement pas la chance de fêter ce réveillon, j'ai en tête notamment tous les sans-abris qui passeront un Noël de plus dans le froid ...


& THAT'S IT, that's all for today !
I try to do a little video as soon as I can, you could find it on my You Tube channel ;'D. ( & So much thanks to my dear followers ! ).

Tomorrow will be Christmas eve, so I hope you guys we'll have fun & love.
A thought to all the people who unfortunately won't celebrate that X-Mas eve, I think about all those homeless persons who'll spend another W-Mas outside on the cold ... 


LOVE YOU !
( & Tks for following me, leting me comments & visiting my blog, that's my best X-Mas gift ♥ ).



P.S. : a great giveaway at Kristiana's place, check out her blog ! 



No comments:

Post a Comment

Followers